Hllalmdg Hanımlar, emzirirken oruç tuttunuz mu ya da tutacak mısınız, fikrinizi merak ettim, ramazanda 3 aylık olacak kızım, tutmak niyetindeyim.
Minnacksevdack Hllalmdg bebeğim 6 aylık. Ek gıda sayılmaz daha tadım yapıyoruz. Birazda hareketli. Sanırım tutmayacağım ben 🤷🏻♀️ geçen sene de hamileydim. Çok borcum olacak ama beneğimin iyiliği için
Elfvli Hllalmdg Allah nasip ederse 3 seneden sonra bu sene tutacağım. Emziriyorum hala ama bebeğim 13 aylik oldu. Bebeklerim daha küçükken 1 yaştan önce tuttmamistim .
hunilimomm Hllalmdg bu sene tututucam inslalah bebeğim 7 aylık 3 aylıkken dedim tutayım borçlarımı öderim kış da zaten dedim ama dayanamadım ve sütüm azaldı çok küçük sizin ki şuan belki bir iki gün denersin ama ben tutulmaması taraftarıyım sonuçta hala küçük ve tek besin kaynagi anne sütü
neolacaksimdi_ Hllalmdg benimde 3.5 aylık olacak çok kararsızım😔 hamile iken full tuttum ama emzirirken çocuk aç kalır doymaz diyorlar bilemedim hakkinada girmek istemiyorum bebeğimin sadece emziriyorum bu arada
Tospikannesi1907 Benimde ramazanda bebeğim 4.5 aylık olucak Bende çok tutmak istiyordum ama tutamıcam sanırım emzirirken çok fazla su içmek istiyorum ama yinede 1-2 gün denicem
Ecce323 Tospikannesi1907 bende cok tutmak istyorum ama bebegim beni cok yoruyor emizirmek ayrı yoruyor deli gibi su istyorum kan şekerm düşüyor bide uykuda uyutmuyo orucu denemeye bile korkuyorum geçen yılda hamileydim tutamadım denemekte istyorum ama bilemiyorum yaa 😕
Hllalmdg hunilimomm evet tek besin anne olunca kararsız kaldım, bir başında tutup deneyeyim azalırsa tutmam o zaman
Cigdemakyz Bende çok kararsızım 4 aylık bebeğim 3 senedir tutamıyorum bu sene tutayım diyorum ama dayana bilirmiyim bilemiyorum 🤷