Hatice232017 Açığım uygun fiyatlı varmı elbise 2.elde olur kiramak isteyen varsa onada razıyım elbiseler çok pahalı ne olur yardimci olabilecek varmi ? Düğün için
tugbayaf Hatice232017 canim ben tesettüre girecegim icin elimdeki elbiselerimi satıyorum uygun bir fiyata dolap hesabin varmi burdan mi atayim
TheLittlePoncik Hatice232017 bu elbise var bende kuzenimin düğününde giymiştim, yakası bana göre biraz açıktı çengelli iğneyle kapatmıştım
TheLittlePoncik Hatice232017 bu telefonumda foto yok ama elbisenin yorumlarında birsürü fotoğraf var bakın isterseniz https://ty.gl/1sobyyio3y