Aynı durumu yaşıyoruz. Kızım 19 aylık 2 hafta öncesine kadar tv izliyordu ama çok aşırı değil öyle. Artık hepten kestim. 5-6 kelime var yani. Ama her şeyi anlıyor dediklerimi yapıyor kitaptaki her nesneyi gösteriyor. Bilemiyorum kimi çocuk tv izliyor konuşuyor kimi izlemese de konuşamıyor ilginç bir durum. Kafaya takmamaya çalışıyorum. Sürekli onunla konuşuyor kitap okuyorum. Her şeyi parmağıyla bağırarak işaret ediyor kelimeyi söylemezse vermiyorum inatla gidip kendi alıyor. Umarım çok uzamaz bu durum