Kızım 19 aylık konusmuyor . Sadece parmağıyla istediklerini gösteriyor . Bu normal mi . Anne baba asla bilinçli bir şekilde söylemiyor .tek bildiği kelime hadi hadi kelimesi. Arkadaşımın kızıyla yaşıt ,arkadaşımın degimiyle kızı konusuyormus onu anliyormus . Bende endişelendim açıkçası . . O kadar düşünüyorum ki … Biliyorum her çocuk farklı ama ister istemez huzursuz oldum .