KubosM dml2703 Depremleri hissettik şuan oğlumla ben Akaradayım nisan başı döneceğim. Binamız hasarsız. Kiralar konusunda en son duyduklarım 6binden aşağı evin olmaması. Puanınız yüksek ise lojmanlara başvurabilirsiniz
Efee00 Yigittsmom ev durumları nasıl bizde hatay daydık Sivas’ı yazmayı düşünüyoruz ama ev kiraları çöm uçmuş
Yigittsmom Efee00 satlık olarak ev almak istediğinizde civar illere göre pahalı bi şehir sivas dolayısıyla kiralara da yansıyor net bilgim olmamakla beraber depremzedeler geldikten sonra kiralık ev bulmakta çok daha zorlanıldığını ev kalmadığını duydum
Mavi1 dml2703 sessiz sakin kafa dinlemelik yer çocuklar için olanak biraz yetersiz ama idare ediyoruz para biriktirme yeri burası bence