dml2703 ev kiraları uygunbiz 4 senedir burdayiz ilk evi tuttuğumuz da 600 du bu sene 1000 veriyoruz her yıl 100 lira zam yani Türkiye ekonomisine göre çok iyi genel anlamda evler böyle en güzel ev 1500 civarı. Su faturası ödemiyorsunuz. Sadece çok sıcak bı yer kış olmuyor yani. Ben ilk asla gitmem oraya diyordum ama şuan tayinimiz çıkarsa da üzülürüm alıştım cnku eşim genelde evde ek görev olmuyor olursa da çok nadir. Polislik olarak cokmrahat terör yok olay yok eşiniz rahat eder