Nisaeyluls Ayaklarının üstü tontiş bir bebeğiniz varsa vicco giydirirken aşırı zor. Başka bir ayakkabısı 19 no tam oluyor. Ayağı 12 cm vicco 20 aldım. Ayak boyu tam olsa da ayak üstü yüzünden giydirmesi vs çok zor. Her giydirdiğimde ufak bir kriz geçiriyorum. 21 no da yazlık almıştım o da ayak üstünden oluyor ama büyük yani ayağına. İlk adım ayakkabısı da ne küçük ne büyük olmalı. Tam gelecek ayağına. İgorun sandaleti var 21 no. O da mesela şimdi büyük geliyor :) Nike ayakkabıların hiç birini oğlumun ayağına sokamadım bile. Şuanlık vicco ile idare ediyorum ama tam yürümeye başladığında değiştiririm. Kalıpları oğlumun ayağına uygun değil