Benim kızımda 10 aylık ve emeklemiyor yürüyor vicco aldım bence çok kötü hiç beğenmedim. Sert bir ayakkabı yani. Hiç rahat etmedi kızım içinde. Nike aldım şimdi aşırı iyi rahat. Giydirmesi çok kolay ayaktan çıkmıyor. Hafif ve esnek aynı zamanda. Nike flex advance