Valla ne hikmetse salonda netim çekerken arka odalarimda asla çekmiyordu.annemin evine gittiğimde asla cekmiyordu.gecen ay sözleşmem bitti 78 liralık faturami 205 lira yaptılar kapatın dedim operatörümu degistiricem gittim türk telekoma geçtim türk Telekom açılana kadar benim telefonumu aramaya da aranmaya da kapadılar ki benim okula giden çocuğum var birşey olsa kimse ulaşamayacak bana aradım türk Telekomu siz bana maksimum 48 saat dediniz hattimin açılması için ama benim hem bebeğim hem okula giden çocuğum var telefonumu mümkün mertebe kısa sürede açın dedim 48 saat dolmadan açtılar.1 hafta sonra utanmadan Vodafone müşteri hizmetleri aradı işte … Hanım faturanızı 78 den 90 TL olarak yaptık falan fistan dedim kapat o telefonu ben size kaç senelik müşterinizim uygun bir tarife gösterin dediğimde en uygunu 205 TL dediniz kabul etmiyorum dedim telefonumu aramaya aranmaya kapattınız benim çocuğuma okulda birşey olsaydı ve okul bana ulasamasaydi o zaman ne yapacaktiniz bir daha aramayın beni dedim kapattım şimdi 15 senedir ev internetim Türk Telekom du zaten ben memnunum operatörü mu de türk Telekom yaptım her yerde sıkıntısız çekiyor