Desperite pasif olması ebeveynin öğretmesi olmadığı gibi aktif hareketli hırçın bir çocuk olması da ebeveynle çok alakalı olmuyor malesef.. o çocuklarımızın kişilikleri oluşurken aslında o kadar çok etken varki, genetik, aile yaklaşımı, büyükler anneanne babaanne, kendi akranları, parkta gördüğü çocuklar, okuldaki arkadaşları, ucundan dahil bile görebilecekleri televizyondan izkedikleri, okuduğumuz kitaplar, hayal güçleri, çocukların kendi yapıları yani çok etken var. Benim oğlum ilk zamanlarda çok gözlemciydi kuzenleri elinden oyuncağını aldığında koşa koşa yanıma gelir ağlardı. Parkta çocukların yanına gidip saklambaç oynayalım diye sorardı çoçuklar oynamak istemeyince aşırı üzülür ağlayarak gelirdi koşa koşa🥲( 2 yaşında) Ama hep hareketli bi çocuktu orası ayrı , sonra göre görebaşka çocuklar elinden oyuncak alınca kendide almaya başladı 2.5 yaşına kadar paylaşan çocuk şu anda paylaşmamaya başladı. Umarım düzeltebiliriz🙏