Tatlisoglum Mehmetyagiz_ 13 gün geçti benimde okadar kendimden eminimki hamile olmadığıma test alıp yapasim gelmiyor yarı niye gecikti acaba
Mehmetyagiz_ Tatlisoglum ne oldu bu ay herkese böyle anlamadım ne güzel kendinizden eminseniz o şüphe yeyip bitiriyor beni kan verdim test yaptım negatif ama hala acaba mı diyorum
betul3535 Mehmetyagiz_ merhaba benimde adetim gecikti sandım ama Şubat ayı 28 çektiğini unutup normal hesaplamışım belki sizinde o yüzden gelmemiştir henüz
Mehmetyagiz_ betul3535 bende ilk başta sizin gibi hesapladım sonra diğer aylara göre hesapladım ve yine 4 gün geciktim
yldrmbkt1 Samih darısı başıma ya bende bekliyorum valla sizin gecikme sürecinde regl belirtisi falan var mıydı