Tpe74 bizimkiler de yapmıyor :)) ben süt azalması, emme sorunu gibi şeyler yaşayınca bir pediatristten emzirme danışmanlığı aldım, gayet keyifli de gitti ve biz bu pediatristten kızımın bebekliği boyunca destek almaya karar verdik, bilgileri de o veriyor zaten. Genelde her ziyaretimiz ortalama bir saat sürdüğü için çok fazla bilgi alışverişi ile geçiyor bu süre bu anlamda oldukça verimli..