Tpe74 bizim doğum uaptığım hastanedeki doktorum bebek kilo vermeye başlayınca evolvia nutri pro plus 1 verdi (marka anlaşmaları falan yok, ondan eminim) bebek de sorunsuz içti bu formül sütü. Ben daha sonra bir pediatristten emzirme danışmanlığı almaya başladım. Bebeklerde gıda kodeksi gereği manada olması gereken şeyler var ve mamalarda bu var dedi. (Ben evolvia yı değiştirelim mi, daha iyisi var mı, ne dersiniz falan diye sordum) sadece, işte alerjik bebekler-kolik-reflü veya özel igtiyacı olan bebeklere göre içeriklere ekleme vs olabilir genelde mamalar benzerdir birbirine demişti (formül sütler kastım)