Benim kızım 3600 52 cm dogdu. Kilo alışı hep azdı. Boy uzun kilo hep geriden geldi. Beni de bunalıma soktular sütun kalitesiz galiba vs ben biliyordum kızımın yapısı bu. Yenidoğan döneminde kafasını tutuyor kundağı elleri ile açıyordu hareketli bir bebekte suan 18 aylık coo hareketli bir saniye oturmaz yemesi çok iyi ama yine ayına göre kilo az boyu çok uzun. Bence genetik. Takılmayın söylenenlere en iyisini siz bilirsiniz bebeğiniz sağlıklıysa sağlıklıdır.