Her gören çocuğuma bu çocuk zayıf kalmış, çok küçük, yemiyor mu diyor? Hatta bazıları o kadar ileri gidiyor ki sütün yaramamış, pek yedirmemişsin falan demeler, çocuğum zayıf tamam 👍 ama gelişimi yerinde 2750 doğdu 9 aylık 8200 . Çıldırmak üzereyim artık. Çok hareketli metabolizma çok hızlı günde en az 3 kaka yapıyor çocuk. Çokta güzel yiyor maşallah. Ne diyeceğimi şaşırdım artık bu insanlara. Hepsine cevabını veriyorum ama hakikaten moralim de çok bozuluyor. Yürüyünce zayıflar diyolar bide var mıdır öyle bi şey? Emeklemekten yerinde durmayan bi bebek zaten . Çok üzgünüm