kasabitimom Busra190 bir iki kaşığın süt getirisini n mutluluğu gaz robleminden daha mühim bence Bi düşünün tercih yine sizin tabi
Artemiss_ Busra190 hayır gayet güzel canım pekmez gibi tadı var. Kötü de olsa bebişler için içmek zorundayız 😍