Cly01 benim kızım dört yaşında ama hiç oylr iki tabak yemek yediği olmadı.Hep bı tabak çorba yer yada bir tabak makarna mesela.Bu çocuktan çocuğa değişir gorumcemi çocukları üç tabak ayrı çeşit yemek yer ekmekle üstelik ama benim ki yemez tabi cocugu zorlamaya gerek yok çocuğunuzu en iyi siz tanırsınız bence o aylarda öğlen çorba olabilir.