Asel-53 ben 15-20 günlükken karınüstü aktivite yaptırmaya başladım, 3 buçuk aylıkken destekli oturmaya başladı ama oturmayı sevmiyordu zorlamadım. Sadece mama sandalyesinde oturuyordu. Süründü, emekledi ama hala oturmuyordu. Bi gün yere koydum kendi kendine oturdu resmen 😅