Asel-53 Kızım 7 ay 6 günlük ama hala desteksiz oturamıyor bu normal mi var mı bu durumu yaşayan çok kafama takıyorum
Geceist Asel-53 var canım burda çok post görüyoruz normal diyorlar acaba 3 aylıkken oturmak istedi oturmamış olabilir misiniz
Hep-sevgiden Asel-53 oturmanın 9 aya kadar zamanı var cnm bide ne kadar erken destekli oturtmaya başlarsan o kadar erken oturmaya basliyorlar
aktifmaya Asel-53 Çamaşır sepetine oturtum çok çabuk alıştı kızım içinde hem oynadı hem oturmaya alıştı
Geceist Asel-53 destekli şuan oturt yüz üstü egzersiz bol bol yaptır belki sizin bebeğinizin vakti daha var 🤎
BalkizimBaloglum2 aktifmaya mantikliymis kac ayliktan sonra oturttunuz 5 ay 12 gunluk oturtsqm sorun olurmu sizce
Atlasinaannesii BalkizimBaloglum2 biz 4 aylıktan beri sepette oturma alıştırması yapıyoruz. Hatta ben sepete bi de ip bağladım, çekerek evi turlatıyorum oyalanıyor böylece. Şu an rahat içinde 10-15 dakika oturabiliyor, daha 5 aylık. Büyüdükçe daha uzun da oturur
Hep-sevgiden Asel-53 evet cnm eğer 9 dan sonra oturamazsa sebebi araştırılıyor sen bol bol destekli oturt oturur allahin izniyle
Olurolur Asel-53 Geç başladıysanız normaldir.Ama bu tabi koyup bir süre kalıp sonra duşmesi gibi zamanla olacak kızımda 8 aya kadar devrilirdi genelde 9 ayda devrilmeside son buldu