-erCansu- tatlibiranneo 4 yaşında ve 1 bucuk yaşını gectiğinde minik legolar aldm hep ilgisi vardı bikere agzına sokma girişiminde bile bulunmadı ama gel görki 4 yasında delirdi jahahah
Dondurmalikahve tatlibiranneo Benim oğlumda küçük çıttak Legoyu ağzına almıştı diş doktorculuk oynuyorduk çıkartırdım hemen neden aldın dedim dişim nasıl şiş olacaktı ya ben onu dişim şişsin diye koydum dedi 😬
Okuyanbiranne Mysmrtfrt evet ya bizde şimdi aklımıza geldikçe gülüyoruz ciddi anlamda zor bir çocuktu