Yusufalim oglumda var 3 aylikken farkettim dogdugundan beri siddetli kusuyordu ama oyle boyle degil her emzirmeden sonra 10 kere kusardi dolabi kiyafet onluk mendil dolu olmasina ragmen gunde 2 kere makina aciyodum peteklerde kurutuyodum esyalarini yetmiyordu oyle soylim asiri gaz sancilarimiz vardi kakada mukus ve en son kan gelmeye basladi 4 aya yakin diyet yaptim alerji doktoruna gittim alerji mamasi yazdi cookk sıkı bi diyede girdim ac kaldim sadece patates yedim oyle diyim et urunu kuruyemisler yumurta sut urunleri hepsi yasakti tahinde yasakti ekmek aldigim firina bile soruyodum icinde sut urunu varmi diye doktorum mutlaka sor demisti bulmedigin firindan yeme dsmisti mayasina sut katabiliyolarmis boyle diyetteyken sutumun kaliteside azaldi sutumde azaldi hep ac kaliyodum stres uykusuzluk hepsi ust uste gelince emzirmeyi istemeye istemeye birakmak zorunda kaldim mamayla devam ettik suan 11 aylik bebegim kasimin 2sinde 1 yasina giricek 1 yasindan sonra 3 hafta kuzu eti kiymasi denicem ilk doktorum oyle demisti sonrasinda 3 hafta kucuk balik hamsi vs sonrada 3 hafta organik dogal tavuk bulursam denememi soyledi daha sonra yumurtayi denemem gerektigini ama pisirip degilde kekin icine yada bi pogaca yapip onun icinde oda sadece sarisini tabiki denememi soyledi tek tek denicem en son yogurt peynir vs onlarida benim yapmami soyledi