Ertgrlunannesi bizde de fışkırır derecede kusma vardı , motilium diye bir surup kullandık, reflü yatağı aldık şükür azaldı 4 aya girdik ,ama ev mahvoldu halılar koltuklar falan :( Onlar sorun değil tabiki ben olayın derecesini anlatmak için söylüyorum;) kehribar kolye aldım kullanıyoruz sanırım işe yaradı. Tavsiye ederim . Emzirdikten sonra kaldırma , bir de şu var çocuk kaka yapamayınca direk kusuyor. Eğer kaka yaparsa kusması az oluyor, ben bekliyorum kaka yapıyor sonra kaldırıyorum midesi rahatlamış oluyor. Bir de relactaz diye bir damla var bebeğimin emmeyi kesmesini istemedim ben o yüzden o damlayı kullandım. Laktoza karşı sindirim güçlüğüne ıi geliyor , onu da doktoruna danışabilirsin. Her emzirmeden önce 4 damla verdim ben