deniz_s Iğdır, Van, Ağrı.. Valla buralar torpil yeri. Bu sene büyük ölçüde personelleri deprem bölgesine ayırmışlar bende polis memuruyum açıkcası bu sene tayin gelmedi diye sevinir oldum normalde çok gitmek istiyorduk. Küçük çocukla deprem bölgesinde yapamazdık heralde oraların da bize ihtiyacı var ama insan en başta evladını düşünüyor. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah herkesin gönlüne göre bir yer gelir ama dediğiniz yerlere yığılma olacak şuan herkes oraları yazmak istiyor.