3 aylıkken benim kızımda öyleydi. Gezmeyi bırak anneme kayınvalideme bile gidemezdim nefesi kesilene kadar ağlardı. 5. Aydan sonrada tam bir gezmeci oldu evde aşırı sıkılıyor yabancılara gülücük atıyor. Bu dönemlerde çok normal canım sonra geçiyor merak etme♥️