Benimki de 3 ay 18 gunluk inanirmisin her gun disardayim 3 4 saat atak zamaninda evde katiyen 20 dakikadan fazla uyutamiyorum disari cikinca pusetinde uyuyo o yuzden her gun kış kiyamet demeden cikiyorum yoruyo yoksa evde beni gidiyorum cafenin birine kapali mekan oglan pusette surekli ileri geri yapiyorum dun 3 saate yakin uyudu bugun de ayni sekilde ilk zamanlar bende ciktigimda morarana kadar agliyodu sonra emzik tutmaya basladi simdi huysuzlaninca emzigini veriyorum cok cok emiyo hava iyiyse pusetini aciyorum bakiniyor arada kucagima aliyorum degilse pusetinde battaniyelerin arasinda sallaya sallaya uyuyor birde annem calisiyor benim esnaf bulundugumuz yerde carsida baktim emmek istiyo acikti oraya gidiyorum arka tarafta emzirip gezmeye devam ediyoruz ve nerdeyse hergun bu sekilde