ipeekk bizimki biraz teshiste geç kaldı o süreçte deprem yaşamıştık bide evdeki büyükler bebekler kusarak buyur bir şey yok diye diye beni geciktirmislerdi ilk gittiğim hastanede anlamadı zaten gaz damlasi vs verip gecistirdiler. Ultrason yapıldı onunla anlaşıldı