Merhaba, benim bebeğimde yeni oldu cuma günü hastanede kaldıgında kusma olmamıştı ancak eve geldıgınde yedıgının az bır kısmını bazı öğünlerde cıkarıyor daha 5 gun oldu amelıyst olalı dün eve geldi ogunler sonrası biraz fazlalıgı atıyor gibi normal mi?