[silindi] ay hayır, kafayi üşütmemeye çalışın hasta olmaz Allah korusun. Hem gerçekten banyo yapmaya alışması kötü bir alışkanlık degil, onu cikarin kafanızdan. Külfet gibi düşünmeyin. Diş fırçalamak, el yüz ayak yikamak gibi şeylere evrilir ilerleyen zamanlarda. Bu arada bonyo işi de pratiklik kazanir zaten hiç endise etmeyin..