[silindi] nerdeyse 14 aylik ve hastaneden eve geldikten sonra hergun yıkandi. Ve bu sure içinde belki 2 belki 3 defa yikanamadan uyudu diyebilirim. Ve 1 yas aşısı sonrası yikamamistim mesela Ve rahatça uyudu ama bi rutin değişikliği olduğu için garipleri, bunu farkedebiliyorduk.
Ailemin yanında veya esimin ailesi tarafinda yatili kalmak zorundayız, her iki taraftan da uzakta yaşıyoruz. Ama misafirlik dönüşünde evde, ailelerin evinde de hergun yıkıyorum. Dusu biliyor ve istiyor. Rahatlıyor vücudu, kiri pası gidiyor, burnu genzi açılıyor. Ve suyu çok seviyor, su ici aktiviteter de yapiyor kuvetinde. Bebegim sadece banyo yapmıyoruz oyun da oynuyor. Bu yüzden banyo bizim evde önemli bi mesele oldu.😊