0tulayt0 Eda1414 bugün 3. Günümüz sabahları aç ya da tok 8ml olarak veriyorum öğlen 2 ml daha verdim bugün ağlayarak uyanıyor inşallah yapar akşama kadar benim bebeğim de 😪😪😪
0tulayt0 Eda1414 amin inşallah çok sağ olun Allahım yavrularımıza dert hastalık vermesin Kaç aylıktı bebeğiniz
Eda1414 0tulayt0 rica ederim sabahları aç karna veririsenuz daha iyi olur ben direk sabah aç karna mamasının içine döküyorum