Yani sonradan oluşan bi kabızlık dişe yoruyorum 18 aylıkken üst köpekler geldi k 18 aylıkken başlamış oldu yani kabızlık 20 aylık şuan alt köpekler geldi ara ara kullanıyorum normalde hergün kaka yapar yapmayıp ertesi güne aksarsa veriyorum çünkü korkuyorum ağlayarak yapıyor sonrasında çok zor oluyor , bağımlılık yapıp tembellik yapacak diye de çok korkuyorum hiç bişi doğru düzgün yemiyor da 2 yaş tripleri çok erken başladı bizde 😢 kabızlık için sizler neler yapıyorsunuz