KubraP ya tabiki öyle. Ben bide 2 ay sağarak besledim bebeğimi o kadar zor ki şimdi bu silikon uçla çok zorlanıyorum yıprandım laflarını çok şımarıkça buluyorum kimse kusura bakmasın. Silikon ucu takmak 2 saniye bile sürmüyor dışarıda da sürekli emziriyorum ve hep gezen bi insanım neden bu kadar zorlanıyorlar anlamıyorum.