Benim meme ucum vardı ama çok acıdığı için doğumdan sonra silikon uçla emzirdim sürekli. 1 buçuk aylıkken bırakmaya karar verdim. Silikonsuz verince asla kavrayamıyordu memeyi, tutamayınca da sinirlenip ağlıyordu. Silikonun ucunu keserek vermeyi deneyecektim ama canını acıtır gibi geldi bana. Önce silikonla emzirip sonra çıkarıp memeyi tutturmaya başladım. 1-2 dakika sorunsuz emip sonra yine kıyameti koparıyordu. Sürekli denemeye devam ettim. Ağladığında ısrar etmeyip silikonu takıp devam ettim emzirmeye. Zamanla çıplak memeyi daha uzun süre tutmaya başladı. Bir gün emzirme boyunca çıplak emdi. Gün boyu devam etti. Bem zorlansak da silikonu takmadım. Şimdi 2 aylık. Tamamen bıraktık silikonu çok şükür. Silikonla memenin tam boşalmadığını düşünüyorum. Bir de silikonu sürekli sterilize etme derdi var. Her kullanımdan sonra kaynatıyordum, eziyetti. Benim bebeğim asla bırakmayacak bu ucu diyordum, ümitsizliğe kapılıyordum hep. Çok şükür bıraktık. Pes etmeyip devam edince oluyor.