Nurela benimki doğduğunda bir hafta yoğun bakımda kaldı o yüzden getirince asla yanımdan ayırmak istemedim kucağımdan indiremedim kıyıp da. Haliyle alıştı bana ve kucağıma. Normalde hep kucakta atakta olumca daha fazla kucak. Uyku azalıyor. Ağlama da artıyor. Huzur yok oyun oynamıyor öyle olunca insan ne yapacağını şaşırıyor. O ağladı ben ağladım bu ay. Yalnızlık da var eşim geç geliyor aileler yanımızda değil hepsi birleşince 😏😏😏