Oziizo aynı şeyleri bende düşünüyordum. Hatta annem çocuğu açlığa alıştırmışsın yazık dedi. İçim gidiyor gerçekten öyle mi diye. Ama bizim dr.umuzda 3.5 aylıkken artık 3 -4 saatte bir besle dediği için öyle yapıyordum. Şimdi 5ay 19 günlük, ek gıdaya başladık 5.ayında emzir 1-1.5 saat sonra ara öğün ver diyor ama kızım istemiyor. Emdikten sonra 3-4 saat bir şey yemiyor malesef. Ama sizin ayınızda en zorlu ay şuan. Atak döneminde onunda etkisi çok. O dönem kızım çok daha zordu beslenmek istemedi hep kendini çekti. Ne zamanki 5.ayına girdi düzeldi. Uyku düzeni de aynı şekilde kızım doğduğundan beri en uzun uykusu 40dk idi. 4.ay yatağa koyduğumuzda çığlık kıyamet ağlıyordu. O da yavaş yavaş artık düzene binmeye başladı süresi uzadı. Demem o ki en zorlu süreci bitirmek üzeresiniz, sonrası biraz olsun düzene biniyor