Oziizo Evet emzirdikten sonra veriyordum şu ara 1 saat sonra vermeyi deniyorum ama çok zor içiyor 30 cc kadar. Ben eds yi denedim en başında kabul etmedi malesef hep biberonla verdim. Ama benimki beni emmek istiyor ağlıyor mamanın tadını sevmediğini düşünüyorum aptamil, hipp, sma denedim hepsine de aynı davranıyor. Benimde sütüm yetmiyor malesef sadece emzirmeyi denediğim de benimkide kilo almamıştı hiç. Zor da olsa mama içirmeye çalışıyorum.