ikiCicek Mdngny şuan sizin postunuzu arıyorum bayadır hahah aynı takım isntagramda 250 tl bi sitede 🤭😂
maysa-19 adastra bende böyle elbisleri seviyorum ama hiç biyerde denk gelmiyor bana . fotoları görünce benim baya baya kıyafete ihtiyacım varmış yazın kalcam ortada kesin