Dilekmurat Alyask off bende anlamadım kiçok kötü bir durum nisafirlikte çok ayıp oluyor elimden geldikçe misafirliğe bile gitmiyorum malesef😐🤷🏻♀️
Efeyaman Efeyaman şuan 5 ay içindeyim kegel egzersizi yapıyorum biraz biraz iyiyim başlara göre ama bazen hapşırırken kaçıyor cok kötü bi durum 🙁