busesue kizim 5aylik surekli kucak ister, uyku uyumaz gunduzleri, gece 1de halay cekerek gunduzun uykusuzlugu ve o yorgunlukla uyuyakaliyo, sık sık uyaniyo, yat kalk sersem oluyorum migren ataklarim atakliyo ama simdiye kadar hiç bagirmadim cunku karsimdaki bi bebek ve kizmaktan bagirmaktan anlamaz. Evet bebegim zor bi bebek ama o da dunyaya alismaya calisiyo ve kendini su an sadece aglayarak ifade edebiliyo. Hasta oldu ilk kez, pazartesiden beridir ilaclarin etkisiyle uyuyakaliyo, ben dogdu dogali gunduz 2 bazen 3 kez 15dakkadan fazla uyudugunu bilmem simdi o kadar tuhaf geliyoki uyumasi cani sag sagligi yerinde olsun varsin uyumasin, varsin kucagimdan inmesin zaten cok degil surda 1 2 aya emekliycem adimliycam diye ben istesemde o kucak istemiycek, bugunler bidaha geri gelmiycek o yuzden keyfini cikartmaya calisiyorum sadece. Butun bunlari hani ovunmek yada iste siz oylesiniz ben boyleyim demek icin degil bu sekildede olunabilcegini bilin diye size destek olmak icin yazdim sadece. Bu bi surec ve oylede boylede gecicek daha ne gunlerini gorcez inşallah ☺️hem daha 2yas 3yas krizleri ergenlikleri var ohoo yolumuz uzun rabbim omur verdikçe