busesue Bağırmaktan tam olarak kastınız nedir? 2,5 yaşına yakın çok hareketli bir oğlum, ayrıca da hiperaktivite tanısı olan bir kızım var.
Diyelim eline telefonumu aldı atacak, gayri ihtiyari onu yerine bırak diye panikle sesim yükselebiliyor ama yapılmaması gereken bir şey yaptığında sinir veya kızgınlıkla asla bağırmadım/bağırmıyorum.
Sizin deyiminizle psikolojim de bozuk değil.
Bazı anneler de burada çocugunu sıfır ekranlara büyüten anne yoktur, hiç abur cubur vermeyen anne yoktur, bağırmayam yoktur diye kendi yapamadıkları üzerinden diğer yapabilenleri zan altında bırakıyor. Bunu doğru bulmuyorum.
Siz yapamıyor olabilirsiniz ama yapabilen insanlar var.