TZA ben prima premium care la basladim disari sizdiriyordu sleepyden cok memnun kaldim simdiye kadar hicbir sorun yasamadim ne pisik ne sizdirma. 8 aylik kizim hep sleepyydi. denemek icin minnies aldim kampanya vardi bayagi uyguna geliyordu icerigi de guzel diye alayi. deneyim dedim ama islak uyandik sabahlari cunku hizli emmiyor. benim kizim da gece isemeyip sabah toplu yaptigi icin yatagina kadar göl oldu. sleepyden sasmayacaksin dedim ama bu hafta sonu da baby&me aldim bayagi uyguma geliyordu deneyim dedim. henuz deneyimleyemedim. 1 tane taktik yanlarda kizariklik olmus ama minnies den ka mi baby&me nin mi bilemedim.