Seda Kızlar sleppy kullaniyodum bebeğim pişik oldu bimin bezine geçtim daha da kötü yaptı şimdi primaya geçmeye karar werdim siz ne kullanıyosunuz memnun kaldığınız bez nedir taşırma ve pişik yapmayan
Papatya Seda Merhaba benim bebeğim 4,5 aylık. Doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Taşırma gibi herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Ben memnunum tavsiye ederim.
Deniz2961 Seda bnm bebek kuvezde kaldi 1 hfta bezi bıtms slepy ve can bebe takmışlar hemen pisik yapmıstı
Seda Papatya bakalım bende eşime sldırdım bugün canım nasıl olcak çok pahalı ama diğer bezlerde kötü yaptı
Eeelif Merhaba bende sleppy kulanıyorum ve bır kac gundhr pişikti bebegim suan bıraz hala var ben bezın numarasını degiştm belki sıkıyordur diye yan lastik sıkan yerlerını cıkarıp takıyorum her alt degişiminde ılık su ıle yıkıyorum 10 dkk falan havalandırıp vazelin sürüyorum altını sık sık degiştirmeye özen gösteriyorum ve azalma oldu cok sukur
Seda deletedmom4842 etrafımdakilerde çok memnun canım ama demekki benim oğlana yaramadı bide hep sırtına kadar ıslak oluyodu üst değiştirmekten bıkmıştım
Seda BetulBelis bende sürekli bez deniyorum canım ewde her yer bez oldu ucuz bezler daha da kötü yapıyo altını
Eeelif Seda ozaman bez yaramamış size gercekten cok üzücü bir durum ben her kızımın altını degişirken görüyorum cok üzülüyorum sizede geçmiş olsun 😔
TZA Seda önce prima kullandım 2 ayda 3 kere pişik oldu sonra goon aldım fena değil ama dış kısmına nem yapıyor sleepy denycem şimdi
Seda Gunesinannesi hadi ya inşallah benim bebeğime de iyi gelir çocuğumun iyice bacaklarına kadar yayıldı altını açmaya korkar oldum öyle gördükçe çok üzülüyorum
Seda0202 Seda komili kullanıyorum canım tavsiye ederim hem pisik yapmıyor hem sızdırmıyor hemde baya kullanışlı naylon poşet gibi kokmuyor
Seda Seda0202 hadi ya bakalım eşim prima premium care almış onu deniyeyim baktım geçmiyo onu da denim aklımda olsun denemediğim şey kalmadı ya üzülüyorum böyle gördükçe ilk çocuğum tecrübemde yok kim ne derse yapıyorum bişeyler
deletedmom4842 Seda Küçük geliyor olabilir eğer sızdırma yaşıyorsanız bir numara büyük alıp bir de öyle deneyin