Dnz15 benim sütüm genelde düzenli sağım yaptığım için geliyor. Sadece akşamları bi azalma yaşıyorum bi de adet dönemlerinde azalma yaşıyorum normalmiş vitamine gelince çok çok memnun kaldım dolup taştı aşırı etkisi var diyemem süt gelmeyince gelmiyor.. yine de takviyelerin işe yaradığını düşünüyorum. Değişiklik yapmak adına farklı takviyeler deniyorum hep aynı şeyi kullanmamak için bestlak aldım bitti sonra humana still tea (gündeikibardak) etkisini gördüm diyebilirim o da bitti şimdi de vitaminle devam ediyorum.. en cok ne derseniz SU derim emzimeden önce bir bardak sonra bir bardak mutlaka. 🥰🌸