3goktgmom nejvavin bestlak damla kullan canım, ben tatlı yiyince bol su içince çok oluyor sütüm bide dün ilk defa 1 bardak kola içtim gogsum ağrıdan uyuyamadım bı süt doldu bebegimin genzine sıçraya sıçraya bitiremedi çok şişti doldu meme, kola ne alaka dedim bı an
Kokoshbaby nejvavin malt kullanabilirsin istersen promalt emziren anneler için ebebekte 13 tl filandi 10 adet al hergun birer tane iç tadı pekmezden daha beter ama oda fiskirtiyor yada bulguru soğanı bol ye gazini alsın diyede kimyonu demleyip iç toz kimyonu ben dönüşümlü kullaniyorum bebegim mamayi yemiyor 5 aylık olunca yogurt wermeye baslicam
aydogdu Hepsini teker teker almak sağlıklı olmayabilir ben bütün süt arttırıcı şeyleri beraber kullanıyorum hergün mutlaka ceviz,sadesoda,solgarB12,yaşhurma ve bitki çayı içiyorum. Size de tavsizye ederim haa bi de emziren anneler için stil teee ♥️
Mryasmin nejvavin ben dere otu rezene çayı ve kimyon çayı tüketiyorum çok şükür sütüm yetiyor. Depremden bende o bölgede olmamama rağmen stresten oldum sütüm etkilendi bir hafta sonra toparlandı . Birde bilmiyorum faydası var mı ayva kompostosu içiyorum şekersiz iciyrm ben şekerli seviyrsan öylede tuketebilirsin . İnşallah herşey düzelir bebeğini sağlıkla doyur inşallah.
Kokoshbaby Emmosch cnm onların ya kaynanası ew işlerini yapıyordur yada yardımcıları wardir inanki yada salmislardir kendilerini 😂ben birgun salsam kendimi ikinci gün dip köşe temizlige girisiyorum öyleleri için çocuğun uyurken sende uyu demeleri cok kolay sen boswer kulak asma😃 kimseye
Emmosch @Kokoshbaby aynen iş hiç bitmiyor bir de benim bebeğim uzun uyumaz gündüzleri ben dalana kadar o uyanır zaten 😄😄
Kokoshbaby Emmosch bnmkide tam uyuklarken ağlamaya basliyo😂 dewamli ilgi istiyor uykusundayken çıt ckarsa açar gözünü 😂 birde 4uncu aya giriyoruz atağı başladı kehribar kolyesi alcam doktor tavsiyesiyle cok iyi geliyormus huzursuzluga
Emmosch @Kokoshbaby biz ataktan yeni çıkıyoruz,Allah yardımcınız olsun öyle diyim 🙈mama reddi mi yaşamadık uykusuzluk mu ağlayarak uyanmalar uyumak istememeler mi , kehribar mehribar ne iyi geliyorsa hemen alın 😁
Kokoshbaby Emmosch 😂huniyi takmama az kaldi beraber ağlıyoruz oturupta daha kötü ne olabilir ddigim an basima geliyor😂
Nihal-7 nejvavin herşeyin başı psikoloji yok az geliyor yok soyle diye değil sütüm var diye düşünün hep yaşadıklarımız kolay değil Allah herkesin yardımcısı olsun ama evlatlarımız için ayaktayız işte .bende nokta atışı şu akşam yatma saatlerine yakın yoğurt yulaf üzüm ceviz kürü meyve tarzı hepsini karıştırıp ıhlamur papatya çayı yada rezene eşliğinde yeyip yatınca sabaha çok çok fazla şekilde kalkiyordum.ikincisi irmik helvası efsane 🥰 bol sütlerin olsun inşallah
Bebetonunannesi16 nejvavin kesinlikle solgar b12 brewers vitamin kullan 120adet var içinde sabah 2öğlen 2 akşam 2 içiyorum 1hafta olmadı daha kullanalı balık yağıda aldım onla beraber yutuyorum balık yağı günde 1tane olcak memelerim doldu farkediliyo hatta saat 9da sağdım sonra emdi şuan sızlıyo şişti acıyo uyancak birazdan emzircem bu arada gece emzirmelerini aksatma gece emdikçe süt üretimi artıyo
Bebetonunannesi16 nejvavin bu arada çok geçmiş olsun benim bile burda sütüm kesildi normalde çok sütüm olan biriydim üzüntüden baya azaldı bu vitamini almak zorunda kaldım solgar b12brewerst 300tlye aldım ama baya etkili aksatmadan iç canım Allah yardımcın olsun inşallah çocuklarınla ailenle huzurlu bi yuvan olsun çok üzüldüm💞
Balalis ZeyCeyLev Dut kurusu kayısı kurusu önce sıcak suda yumuşat haşla, biliyorum artık çok pahalı ama bı parça bile olsa tereyağında kavur rengi kahverengi olunca öyle sıcak sıcak yağlı yağlı kaşıkla ye bitir. 🤌 Akşam yemeğinde yiyor üzerine uyuyorum bir de gece emzirirken memeyi tutmuyorum öyle doluyor
ZeyCeyLev Balalis dut la kayısı beraber mi yoksa bir onu bir onu mu ben dut kurusu incir kurusu hurma olduğu gibi yiyorum sürekli Benim meme artık iki günde 15 cc üretmeye başladı gitgide azalıyor
Hande1905 Kokoshbaby bunu gunde kac kere ve nekkdar sure kullanmaliyiz artması için birde duzenli olarak rezene ve anasonu karıştırıp iciyorum 10gundur duzenli sabah aksam fakat cok etki gormedim. Birde sey soracağım bebegim 2bucuk aylik ve ilk bebegim. ilk zamnlar sutten sertlesiyordu goguslerim sut akiyordu hep ama smdi oyle olmuyo ve sutun rengi kirik beyaz bildiginiz sut kivaminda. Kaliteli degil diyolar ama bebegim emiyor doyuyor gibi hissediyorum doymasa surekli aglar die dusunuyorum haksiz miyim sutum olsun kaliteli olsun bebegime yarasin istiyorum ama ne kullanayim baska
Kokoshbaby Hande1905 ilk zamanlar sütun suluydu sonradan yaglandi doymasa ddigin gbi ağlardı demekki doyuyor emdikten sonra kusuyorsada sütun yağını alıp posasini ckariyordur yani kalitesiz diyenlere bakma sen anne sütü gibisimi war goguslerindeki sertlesmede ilk zamanlardada sütun coktu ondan göğüslerin sertti snradqn azalmaya başladı yorgunluktan dinlenememekten aynı sorun hepimizde war malesef
Kokoshbaby Hande1905 bestlak damla günde 3 kere her öğünde 20 damla suya damlatip iç ayriyeten borulceyi ıslatıp snra salata yap oda güzel süt yapıyor yanliz mutlaka islat gazı gtsin bulgur pilavı soğan tüket qma bunlari yerken kimyon demleyip iç gazini alsin
Balalis ZeyCeyLev Karıştırınca daha lezzetli oluyor siz isterseniz ayrı yapın. He bir de Su içmek de faydalı ama yemek yedikten sonra içilen su süt yapıyor. O 15 CC içeride bekleyen süttür ona takılıp az deme meme sürekli bebişin ağzında olsun gelmese de çeksin uyarı göndersin süt artıyor bu yediğin takviyeyle