Mdngny evet ya insan bunalımda böyle düşünüyor bekarken ne güzelmiş diye salak gbi bide ayy şu evlilik teklifi almis bu evlenmis benim niye yok diyoduk . Ama yapacak bisey yok inan çocuklarımıza bisey olsa şuan mahvoluruz çok şükür sağlıkları yerinde varsın uyumasınlar napalm bi kaç sene sonra da kalksana diyeceğiz insan oğlu hep elinde olmayanı ister Allaha sığın gönlünü ferah tut. Hepimiz gerilince ah bekarlık diyoruz