Mdngny bazen bende delircek gibi oluyorum en büyük sebebi bence (kendim için söylüyorum) eşimin yardım etmemesi, baba olduğunun farkında değil tüm yük annede. Buda bizi çok yoruyor. Şöyle sakin kalmaya çalışıyorum, büyüyor büyüme sancıları atak haftası dişi, keşfetmek istiyor yani biiir sürü sebep. Bir yerde okumuştum bebeğin bedeni değil zihni yorulursa iyi uyurmuş. Yani oyunlar oynamaya çalışıyorum, resimler kitap falan gösteriyorum. Umarım çabuk geçer sizin de bu süreç