Endegerlimoglum canm 5.5 aylıkken bile memeye öevirdiğim anda krıze giriyodu komıgımıze gidiyodu🤣 ama neblm ya yınede en kolayı bu bende çok çektm kaç kere mastit oldm kaç kere ucu yarıldı emmedi sagdım vs netıcede 3 yasına kadar emdi dogru düzgn hasta olmadı memeden bi kestm kullanmadıgı kdr antıbıyotık kullandı🤣 anne sütü şifadır şifaaa