Endegerlimoglum Haklısınız.Eminim çok yorucudur.Benim bir tane oğlum var ama çok yakın arkadaşımdan biliyorum 2 çocuğun ve arka arkaya doğumun zorluklarını.Ama şöyle düşünün 2. Çocuğu siz istediniz ve o bebeğin her şeyden önce size ihtiyacı var.Madem sütünüz var onun en doğal hakkı ve aslında en çok ihtiyacı olan şey bu.Hatta başka hiçbir şeye ihtiyacı yok.Ben de tek başıma bakıyorum tabi sizin daha da zordur ama biraz da olsa keyif almaya bakın.İnanın siz isterseniz bunun bir yolunu bulur,üstesinden gelirsiniz.Elbette çok yorulacaksınız ama bebeğinizi emzirdikçe aslında daha huzurlu ve sakin olacaksınız.Siz sakin oldukça o memeyle kavgayı bırakacak.Güzel bir duş alın.Derin bir nefes alın.Bebeğinize sımsıkı sarılın ve emzirirken bunun mucizevi bir şey olduğunu düşünün.Ben hâlâ mememden süt geliyor ve bebeğimin karnı doyuyor diyer gözlerim doluyor 🥺😂 Ve gerçekten ikimiz de çok keyif alıyoruz.(Bu arada sağlıkçıyım bir çok şeyi defalarca görmeme rağmen kendim yaşadığımda inanamamıştım) Bu günler çok zor ama çok güzel günler.Size de bebeğinizin ruhuna da güzel anılar,izler bırakın.Aslında istediğinizin bu olduğunu hissettim.O yüzden geçmiş günleri bırakın bir kenara missss gibi sütünüzü çiçek gibi bebeğinize seve seve içirin.Yine olmazsa mama vermekte hiç kötü bir şey değil.Öyle yaparsınız.Ama inanın onu da bu ruh haliyle yaparsanız bir şey değişmez.Emzirmek sadece bebeğinizin karnını değil ruhunu da besler.Bunu da hatırlayın hep🌸İyi olun ❤️