Eda-yocer15 hayırlısı sin mevsim geçişlerinden dolayi geçirmiştir
Selin1234 emzirmeden dolayı ve stres dedi ebe ☺️
annesininkuzusuu1 bıraktım bıraktım inşallah ☺️çok sağolun
Eda-yocer15 kaç gün gecikti afetiniz
Simgecvhryca en son 31 ocakta adet oldum