Gurbetanne3416 _Yenianne benim ki de 11 ekim doğumlu aramızda bir ay var ve benim 6200. Siz bir aya bizi geçersiniz valla bizim de baya düşük ve boyu da uzamıyor
Cansu48 Gurbetanne3416 bizde 12 Ekim. 3900 doğmuştu 38 haftada. 4 aylik kontrolünde 6200 dü 500 gram alıyor bana da az gibi geliyor sadece anne sütü bu arada 😔
_Yenianne Gurbetanne3416 ya bize doktor aslında düzenli kilo alıyor bpyu uzuyorsa öyle 1 kilo falan almasına gerek yok demişti.
Bussraserra Benim begegim 11 kaşık dogumlu 2200 doğdu geçen ay 4300 du burada 7 leri duyunca insan keşke diyor😔 bizde inşallah 5500 olmuşuzdur amin
_Yenianne Bussraserra aynı gün doğum yapmışız ama sizin doğum kilonuza göre bence gayet güzel almış. Hiç tedirgin olmayın.
Dondurmalikahve Cns15 Kaç kg doğdu onu sorayım önce doğum kilosunun iki katı olması yeter 5. Ayda ama yorumlarda gördüm 8500 ayına göre üst persentilde bir kg E nabizdan bakın
Burcueliz Cns15 benim kızım 4 ay 20 günlük , 2980 kg doğdu şimdi 9 kilo daha bugün tarttık . Sadece anne sütü alıyor . İlk aylarda 2 kilo alıyordu ortalama , son 2 aydır 1 kiloya düştü yani azalma var önceki aylara göre
Burcueliz _2MinikAnnesi_ babasının tarafı full uzun , en kısası 1.80 kayınvalidem dahil 😊 yapı olarak uzun o yüzden de kilolu . Üst sınırda evet ama henüz sadece anne sütü olduğu için doktor herhangi bir şey söylemedi . Sağlık ocağında tarttık , doktor ne desin bu ay göreceğiz bakalım
_Yenianne Cns15 bizede aynısı söyledi ama her kontrol öncesi bi geriliyorum acaba az mı aldı ya da alamadı mı sütüm yetmiyo mu mamaya başlatır mı diye kafamda deli sorular oluyor 🙈
premsesannesi22 Cns15 5.Ay kontrolünde 150 Gr almış sadece anne sütü aliyor ama hareketli bebek olunca ona yoruyorum kan değerlerinde vs bir sorun yok şükür
Gulumser6 Cns15 4-6 ay arası günlük 15 20 gram alması gerektiğini biliyorum. Az almış ama sebebi nedir bilemeyiz. Aç kalsa siz hissedersiniz sürekli durmaz emmek ister. Farklı bir sebep ise doktora muayene olması lazım.
_Yenianne yesmom2207 persintilde hep %50 lerde çıktı kilosu. Hala öyle dombik bir çocuk değil. Ama çok zayıfta değil. Ama acayip hareketli. Bence bu harekete göre çok bile 😁😁😁